Sme tu, aby sme vám poradili

Často kladené otázky

AkO môžem zaplatiť za tovar?

Za tovar môžete zaplatiť bankovým prevodom, hotovosťou alebo kartou u nás na predajni alebo hotovosťou či kartou u doručovacej spoločnosti.

Koľko trvá dodanie s potlačou?

Pri objednávke pracovných odevov s potlačou podľa vášho zadania musíte počítať s dlhšou dobou dodania, keďže je potrebné vaše logo alebo inú grafiku vytlačiť na objednaný tovar. Obvykle to býva do 10 dní od dodania všetkých podkladov.

Môžem si tovar pozrieť aj osobne?

Výhodou nášho eshopu je, že tovar, ktorý vidíte v eshope si môžete prísť pozrieť a vyskúšať do našej prevádzky na Mostovej ulici 381 v Partizánskom. Tu vám vyškolený personál poradí pri výbere a zodpovie všetky vaše otázky.

Po vytvorení objednávky vám príde emailová správa o tom, že sme objednávku zaregistrovali. Ak ju nenájdete v emailovej schránke, skontrolujte aj priečinky SPAM, Reklama alebo Aktualizácie. Keď objednávku odošleme, opäť vám príde emailom informácia, že objednávku sme odovzdali prepravcovi.
Áno, objednávku môžete urobiť aj bez registrácie. Pri prvej objednávke si však konto vytvorte, ušetríte čas pri ďalších objednávkach, získate históriu svojich objednávok a zapneme vám funkciu Zoznam želaní.

Vytvorením konta zákazníka získate niekoľko výhod:

  1. ušetríte čas pri ďalších objednávkach,
  2. máte prehľad o histórii objednávok,
  3. zapneme vám funkciu Zoznam želaní.

Navyše sa registráciou k odberateľom newslettra dozviete o novinkách a akciách skôr ako ostatní.

Zmena objednávky je možná v prípade, že tovar nebol uhradený a odoslaný. Kontaktujte nás emailom na bequem@bequem.sk a my vykonáme zmenu.

Môžete. Postupujte v zmysle Obchodných podmienok, s ktorými ste pri zadávaní objednávky súhlasili. V prípade, že objednávka nebola uhradená, dajte nám vedieť emailom alebo telefonicky, že si objednaný tovar neželáte.

Po vytvorení objednávky vám príde emailová správa o tom, že sme objednávku zaregistrovali. Ak ju nenájdete v emailovej schránke, skontrolujte aj priečinky SPAM, Reklama alebo Aktualizácie. Keď objednávku odošleme, opäť vám príde emailom informácia, že objednávku sme odovzdali prepravcovi.

Viditeľne poškodený alebo otvorený balík od doručovateľa nepreberte. Zavolajte nám alebo pošlite email s popisom situácie a my sa postaríme o reklamáciu dopravy aj o to, aby ste nový tovar dostali čo najrýchlejšie.

Ak ste na poškodený tovar narazili až po prevzatí a otvorení balíka, pošlite nám fotografie celej zásielky aj detaily poškodenia na bequem@bequem.sk a my vás budeme kontaktovať.

Ak je v balíku iný tovar, ako ste požadovali v objednávke (nesprávna veľkosť, iná farba, úplne iný kus), kontaktujte nás na bequem@bequem.sk a do emailu popíšte vzniknutú situáciu. Nezabudnite uviesť číslo objednávky.

Situáciu vyriešime a obratom sa vám ozveme.

Predajňu, kde si môžete tovar prezrieť a vyskúšať nájdete na Mostovej ulici 381 v Partizánskom. Otvorená je v Pondelky až Piatky od 8:30 do 16:30 a v Soboty od 9:30 do 12.00 hod.

Áno, vytvorte objednávku, zadajte osobný odber a keď bude tovar pripravený na vyzdvihnutie, budeme vás informovať. Predajňu nájdete na Mostovej ulici 381 v Partizánskom.